Oaspeti la masa: Disturbingly delicious

 

stridii4
O lunga si mereu aceeasi poveste e mincarea pe care-o punem in fata noastra tot asa cum, viata asta e o poveste, o poveste despre eleganta, responsabilitate​, dorinta, pasiune si munca. Nimic nu ma bucura mai mult decit acea scrisoare care vine la mine sub forma unei povesti spusa la gura unei cani de vin bun alaturi de-un dejun sau o cina pe cinste!
 
Si, la fel a venit si propunere Dianei, atunci cind a lansat ideea de-a scrie un material pentru proiectul ei de duminica. Mi-a placut ideea din prima cum mi-a placut formatul dat materialelor publicate. Si-atunci, in timp ce acceptam provocarea m-am gindit la invitatia pe care as fi putut sa o lansez  pt.  Disturbingly delicious, in al meu proiect de socializare culinara…‘Oaspeti la masa’
Si-am avut Disturbingly Delicious ca oaspete la masa, un oaspete care mi-a cinstit masa asa cum a stiut mai bine s-o faca, cu eleganta in gesturi si exprimare, cu imagini care te fac sa visezi inghitind in sec, cu povesti tipice poate chiar atipice unele dintre ele…. Toate astea pentru ca o poveste in sine e blogul, o poveste ale carei file vei vrea sa la citesti. Si nu-ti va parea rau.
 
Stridiile lui Zela le-am trimis in bucataria Dianei, atunci, de Sunday Lunch.  Salcimul prajit si inghetata de fructe de padure au implinit rotund si frumos o intilnire de grad zero.  Insa, n-am uitat ca, o poveste adevarata e aceea in care adevarul povestii e cel care se spune intre prieteni (si nu numai) care gindesc  la fel si care cunosc valoarea relatiei dintre ei. 
 
strawberries1
Ei bine, cinstesc multumind bucataria Dianei si aducind-o in Oala lumii si ca oaspete la masa dar si ciocnind impreuna o cupa de sampanie rose in care-si tavalesc formele nebune de bune niste … disturbingly delicious  strawberries !
 

NOTA:

Stridiile cu usturoi si chili sunt la fel simple ca si cele ale lui Zela. Se implineste doar lucrarea cu adaugarea fulgilor de chili deshidratat la finalul retetei.

 

 

O părere la “Oaspeti la masa: Disturbingly delicious”

Lasă un răspuns

